Subject: Kognice - DOX PRAGUE: Setkání s prof. R. Tallisem
From: Jirka Sejnoha <[email-masked]>
To: nostra <[email-masked]>
Date: Mon, 6 Feb 2012 22:04:33 +0100
List-Id: <artum.googlegroups.com>

Ahoj,

preposilam pozvanku na setkani s prof. RAYMONDEM TALLISEM viz nize.

Pekny vecer Jirka

-------- Původní zpráva --------
Předmět:        DOX PRAGUE: Setkání s prof. R. Tallisem
Datum:  Fri, 3 Feb 2012 18:30:53 +0100
Od:     DOX Prague, a.s. <[email-masked]>
Komu:   <[email-masked]>

Centrum současného umění DOX si Vás dovoluje pozvat k setkání a
diskuzi s profesorem RAYMONDEM TALLISEM, filosofem a předním
odborníkem v oblasti kognitivních věd, konané ve středu 8. února 2012
od 18 hodin v Centru DOX.

Pozvánku přikládáme v příloze.

Pro bližší informace se obracejte na kontakt: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

**

*DOX **Centre for Contemporary Art*

*Office Address:*

DOX PRAGUE, a.s.

Osadní 34
170 00 Praha 7, CZ

T: +420 295 568 111

F: +420 295 568 168

E: [email-masked]

*http://www.dox.cz/*

*http://www.facebook.com/DOXPrague.cz*

**

__________ Informace od ESET Smart Security, verze databaze 6854
(20120203) __________

Tuto zpravu proveril ESET Smart Security.

http://www.eset.cz