Subject: [fpi] Filosofické problémy informatiky - 1. 11. 2011 - "Co mohou Multi-Agentní Systémy říci soudobým ekonomickým teoriím", přednáší prof. RNDr. Petr Štěpánek, DrSc. (KTIML, MFF UK)
From: Jirka Sejnoha <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Mon, 31 Oct 2011 11:45:30 +0100
List-Id: Filosoficke problemy informatiky <fpi.ktiml.mff.cuni.cz>

Dobrý den,

zasílám Vám pozvání na následující seminář "Filosofických problémů
informatiky",
přednáší prof. RNDr. Petr Štěpánek, DrSc. (Katedra teoretické
informatiky a matematické logiky, MFF UK) na téma:

                 "Co mohou Multi-Agentní Systémy říci soudobým
ekonomickým teoriím"

Motto místo abstraktu:
"Matematika je živá a má se dobře, ale žije pod jinými názvy."
                                                            SIAM Report (1998)

Seminář se koná v úterý 1. 11. 2011 od 17:20 v posluchárně S8 na
Malostranském náměstí, budova MFF UK.

                  Příjemný den Jiří Šejnoha

Informační stránka semináře: http://ktiml.mff.cuni.cz/fpi/
a konference (mail list) pro zasílání pozvánek:
http://ktiml.mff.cuni.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/fpi
_______________________________________________
fpi mailing list
[email-masked]
http://ktiml.mff.cuni.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/fpi