Subject: [fpi] FPI - "Má občan právo na tajemství před svým státem?", přednáší RNDr. Ing. Jiří Peterka (Katedra softwarového inženýrství, MFF UK)
From: Jirka Sejnoha <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Sun, 26 Feb 2012 14:15:19 +0100
List-Id: Filosoficke problemy informatiky <fpi.ktiml.mff.cuni.cz>

Dobrý den,

zasíláme Vám pozvání na úvodní seminář "Filosofických problémů informatiky",
přednáší:

       RNDr. Ing. Jiří Peterka
       Katedra softwarového inženýrství, MFF UK

na téma:

          "Má občan právo na tajemství před svým státem?"

Abstrakt:
Technologie pro šifrování jsou dnes běžně dostupné i pro nejširší
veřejnost. Má ale veřejnost právo tyto technologie využívat - aniž by
státu poskytla přístup k zašifrovanému obsahu? Nebo má mít stát právo
na klíče od všech trezorů?

Seminář se přesouvá (z důvodu konání "Týdne neklidu") na úterý 6. 3.
2012 od 17:20 do posluchárny S8 na Malostranském náměstí, budova MFF
UK.

    Přejeme Vám pěkný den Petr Štěpánek a Jiří Šejnoha.

Informační stránka semináře: http://ktiml.mff.cuni.cz/fpi/
a konference (mail list) pro zasílání pozvánek:
http://ktiml.mff.cuni.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/fpi
_______________________________________________
fpi mailing list
[email-masked]
http://ktiml.mff.cuni.cz/cgi-bin/mailman/listinfo/fpi