Subject: [Rada] Pozvánka na MakerFaire v Praze
From: Vojtěch Tesař <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Thu, 4 Apr 2024 18:23:56 +0200
List-Id: <rada.brmlab.cz>

Zdravím Brmlab

Obracím se na Vás jménem festivalu Maker Faire ČR. Rádi bychom vás pozvali
k zapojení do programu na Maker Faire Praha. <https://makerfaire.cz/praha/>

Možná, že už jste s Maker Faire obeznámení, dovolím si však festival krátce
představit...

Maker Faire Praha – festival inovátorů, vynálezců a tvůrců, pořádáme 11. a
12. května 2024, na Výstavišti Praha. Jedná se o akci, která v sobě
propojuje moderní technologie, tradiční řemesla, design a vědu. V Praze se
letos bude konat již po několikáté a chceme vám jako jednomu z tvůrců
poskytnout možnost  zdarma se zapojit.

Na Maker Faire se skrze praktické ukázky a aktivity prezentují tzv. makeři
– tedy tvůrci, nadšenci a bastlíři jako jste právě vy. Pro Vás je to
možnost, jak o sobě dát vědět veřejnosti a představit své aktivity, zapojit
se do komunity tvůrců, nasbírat nové kontakty a předat nadšení pro věc zase
dále. Festival můžete také navnímat skrze toto video.
<https://www.youtube.com/watch?v=YikDuRZYv6A>

Maker Faire dává návštěvníkům nahlédnout pod pokličku jednotlivých
technologií a projektů a umožňuje pochopit jejich principy skrze přímý
praktický zážitek. Proto je pro nás důležité, aby byla prezentace
interaktivní anebo se návštěvníci dozvěděli něco nového.

Pokud budete mít zájem se zapojit,  Zde je odkaz na přihlášku
<https://makerfaire.cz/vystavuj/>, kde se můžete rovnou zaregistrovat.
Případně se mi prosím ozvěte.

Budete mít zájem? Děkuji za zpětnou vazbu a přeji pěkný den. :)

S pozdravem, Vojtěch Tesař

Vojtěch Tesař

+420 778 888 279

[email-masked]

makerfaire.cz
_______________________________________________
Rada mailing list -- [email-masked]
To unsubscribe send an email to [email-masked]