~~META: status = suspended &relation firstimage = :project:table3.jpg ~~
LightTable Cíl Vytvořit designový stůl, který bude chytře a zajímavě reagovat na vnější podněty pomocí barevného displeje. Lidi a role
Hejkal – výroba stolu, truhlařina, sponzor.
Dan – design, hlavní iniciátor, sponzor.
Gygal – hw část.+ programovani
Veškerá elektronika bude schovaná v desce stolu. Povrch stolu bude pravděpodobně kalené sklo spodu pískované nebo jinak zmatněno, aby dostatečně rozptylovalo světlo. Nohy ze světlorozptylujícího plexiskla. Půdorys – čtverec.
1. Hejkal
a. Vybrat vhodné dřevo
b. Vyřešit celkovou konstrukci
2. Dan
a. Sepsat projekt- IN PROGRES
b. Udělat vizualizaci designu
c. Donést všechny součástky do brmlabu – DONE
3. Gygal
a. Vytvořit funkční prototyp kompletní elektroniky
a.i. LED display
a.i.1. Plošně osvítit celou plochu stolu
a.i.2. RGB
a.i.3. Koupit RGB LED pro testování – DONE
a.ii. Vstupy
a.ii.1. Mikrofony v rozích stolu 4x
a.ii.2. Vzdálenost od stolu 4x
a.ii.3. Poloha ev. velikost objektů položených na stole
a.ii.3.a. RFID
a.ii.3.b. Jinak? Jak?
a.ii.4. Celkové osvětlení kolem stolu
a.ii.4.a. Fotodioda 4x
a.ii.5. Internet
a.ii.5.a. Možnost tahání libovolných dat z internetu
a.iii. Napájení
a.iii.1. Do zásuvky
a.iv. Svítící nohy
a.iv.1. RGB LED
1. Systém stolu by mohl mít nějaké základní vlastnosti, které nebudou majiteli stolu známé a on je může objevovat. Příklady:
a. Stůl stále sbírá světelná data a podle toho, kde je jaké světlo celkově přidává nebo ubírá svítivost celého displeje.
b. Stůl „poslouchá“ a jakmile uslyší hudbu, tak ji začne jedním z náhodně vybraných způsobů zobrazovat jako barevnou hudbu, uvazuje se i nad spetralni vizualizaci.
c. Podle polohy objektů na stole se zobrazí kolem nich světelné kruhy různých barev.
d. Do budoucna je v planu i robaticka cast- stul by mel umet i se pohybovat.