[Brmlab] Kde sehnat igelit?

Tomas Petru tpetru at anhedonia.cz
Mon Mar 31 19:03:18 CEST 2014

Ahoj,
hele igelitove pytle jsou koupit a tad - nestiham hledat. Jdes ulici od
roxy/nodu smerem ke staromaku, nejak jako ovocnej trh se to tam
menovalo? nakonec dojdes ke Stavovskemu Divadlu.
Nevim jestli tam jeste kram je, ale byl tam kramek plnej "domacich
potreb pro kutily" od prubojinku, ruznych druhu podivnych gum, latek,
sroubu a matic vseho druhu.

Kdyz jsem jeste jezdival na cundry pod igelit, tak prave tam se daly
kupovat ruzne igelitove folie ruznych parametru a ruznych  [metraznich]
velikosti. Sorr, ze to neni podrobnejsi, je to po prave ruce od Node
porad rovne smer Stavovske Divadlo.

Nejlepsi je igelity asi lepit lepicima paskama, i kdyz balon jsem z toho
nedelal, spis iglu, stany stanky a podobne.

~  Over

On 03/29/2014 02:59 PM, Tomáš Mládek wrote:
> Zdravím,
> nevěděl by někdo kde sehnat černé igelitové pytle o takových parametrech
> pro stavbu amatérských horkovzdušných balónů? :)
> Díky!
>
> -Tomáš

“Borders I have never seen one. But I have heard they exist in the minds of some people.”
  ―     Thor Heyerdahl

www/cell/moar contacts.http://overdrive.anhedonia.cz
jabber/Gtalk...........overdrive at jabber.root.cz
projects...............https://brmlab.cz/user/overdrive
twitter................https://twitter.com/#!/idoru23
blog...................http://petru.blog.idnes.cz/
last.fm................http://www.last.fm/user/overdrive23
GnuPG public key.......http://overdrive.anhedonia.cz/overdrive.txt
GnuPG key FingerPrint..072C C0AD 88EF F681 5E52 5329 8483 4860 6E19 949D
BitCoin................1MdDoSeTgUHqxVNECcdDvq6VksC6216sTK
BitCoin QR.............https://db.tt/ptQzvVrw