[Brmlab] Kolonizace update v1.34b.fistfcuk

Peter Boráros peter.boraros at pborky.sk
Sun Mar 30 18:06:21 CEST 2014

Tak to mi je luto tie experimenty vypadaju zaujimavo, i ked by asi aj
ostatnych zaujimali podrobnosti ohladne "znecistenia" a interakcie s
okolitym zivotom. Mam za to, ze vacsina chem. praci prebiehala v uzavretej
aparature, scasti za vakua. Bohuzial je kuchynka mala a priestory su
provizorne.

Nemali by bio experimenty lepsie podmienky v oddelenej miestnosti s
kontrolovanym vstupom namiesto preplnenej kuchynky - tak ako to bolo
dohodnute povodne? A dalej asi by viacerych zaujimalo, preco sa biolab
nakoniec rozhodol nekolonizovat spodnu miestnost?

-pB