[Brmlab] Kolonizace update v1.34b

niekt0 niekt0 at hysteria.sk
Fri Mar 28 00:46:20 CET 2014

To je zaujimava informacia,
naposledy som od teba na temu stahovania biolabu dole pocul nazor
ze je lepsi maly biolab nez nevyhovujuci, a ze vedla chemlabu byt nechces.
Tym ze by sa chemlab oddelil by sa biolabu ulahcilo,
ale uznavam ze to nie je idealne.

Presun kuchynky/brmbaru nevidim prilis realne, hlavne preto ze neviem kam.

Nakolko z biolabakov dole zatial pomahal iba bluebear (mrkvu neviem kam ratat),
tak som nadobudol pocit ze o miestnost zas tak nestojite.

n.