[Brmlab] svobodny

Tomas Petru tpetru at anhedonia.cz
Thu Mar 27 15:59:29 CET 2014

Ahoj mily BRMLABe,

chtel jsem se omluvit komukoliv jsem cokoliv slibil [casopis Brmlabu,
ctecka myslenek, kombucha, urbexy, cPunkBox SRVR project...]. Vsecko slo
docasne k sipku, stejne jako me navstevy v BRMLABu, protoze jsem
najednou mel jinou praci a zcela jiny rozsah toho, co mam, muzu a
musim... proste nebyl cas a jedine, co me doma lakalo byla postel a spanek.

Ted me ceka START-UP, ktery se mi podarilo si nechat zafinancovat a
ROZHODNE se vam pochlubim, jen co se rozkoukam. Navic je krasne, takze
UrbEx prochazky lakaji [kdyz by nekdo o weekendu chtel na Veleslavin do
stare teplarny...., akorat jeste nevim jestli So ci Ne... jsem docasne
jen na tomhle emailu pripadne na over23 at riseup.net, na IRC jeste chvilku
nebude cas...].

Tedy jeste jednou VSEM se moc omlovuam. Potreboval jsem po 8 letech dat
vypoved v Aveco, sro., abych zas mel jednou cas a cistou hlavu na osobni
rozvoj.

Dekuji za pozornost, pokud se nekdo bude chtit jit projit s fotakem [a v
mem pripade 0,7l cerveneho MOdreho Portugalu ;], dejte vedet.

Brzy na videnou, snad mi jeste nikdo nesmazal projekty na wiki, i kdyz
jsem nemel penize/cas/spolehlivost na placeni prispevku a vubec
zprovozneni hesla na ucet [za coz se omlouvam, to byla cista
nespolehlivost ;[[

S uctou,
~ Overdrive

--
“Borders I have never seen one. But I have heard they exist in the minds of some people.”
  ―     Thor Heyerdahl

www/cell/moar contacts.http://overdrive.anhedonia.cz
jabber/Gtalk...........overdrive at jabber.root.cz
projects...............https://brmlab.cz/user/overdrive
twitter................https://twitter.com/#!/idoru23
blog...................http://petru.blog.idnes.cz/
last.fm................http://www.last.fm/user/overdrive23
GnuPG public key.......http://overdrive.anhedonia.cz/overdrive.txt
GnuPG key FingerPrint..072C C0AD 88EF F681 5E52 5329 8483 4860 6E19 949D
BitCoin................1MdDoSeTgUHqxVNECcdDvq6VksC6216sTK
BitCoin QR.............https://db.tt/ptQzvVrw