[Brmlab] V cem kreslite plosne spoje?

Tomislav Arnaudov sargonout at gmail.com
Fri Mar 21 16:44:39 CET 2014

tak trochu PEBKAC :)

dobra rada ... nastavit si defaultny raster na nieco rozumne ( ja si davam
1.27mm/2 alebo 1.27mm/10 )
eagle ma aj alternativny raster ktory sa aktivuje klavesou ALT
chytim suciastku alebo zacnem routovat a ked podrzis klavesu alt tak sa
raster prepne na alternativny

ja by som raster nepovazoval za prezitok ... predsalen jedna sa furt o
vektorovu grafiku
a skor by som sa snazil toho rastru vyuzit napriklad k tej izolacnej
medzere ktoru si spominal vyssie

nehovoriac o tom ze pomocou rastru lahko spravis "ohyb" o 45stupnov napr
ked tahas tu zbernicu
a ches aby tie vodice boli pekne uhladene :)

be good
Sargon