[Brmlab] vyroba mechanicke kamerove stabilizace

Radek Karko karkys at lipproduction.com
Thu Mar 20 16:10:05 CET 2014

Ahojte,

sidlime v Bubenske 1 primo za vratnici na pravo (ne na te strane Divusu). Dneska jsem se byl zeptat u vas v Brmlabu na par veci a byl jsem odkazan na tento mail.

Mame v planu si nechat vyrobit mechanickou stabilizaci na kameru viz odkaz:
https://vimeo.com/63610257

Samozrejme ze za FreeFly Movi Rig se plati hlavne za znacku. Kvalitni a levne komponenty umi vyrobit uz i cinani. Co si budemem povidat, vy vite nejlepe :)

Ptam se Vas, pustil by se nekdo do toho? Zvladli by jste to nekdo?
Dejte mi prosim vedet zpet na mail nebo na telefoni cislo, ktere mam dole v mailu.

Predem dik a preju hezky den,

Karkys

Radek Karko
LIP PRODUCTION s.r.o.