[Brmlab] Project night - granty

George Blackhead blackhead at blackhead.cz
Tue Mar 18 20:32:10 CET 2014

Diky za reakci. No, nemel to byt primo *spark* pro flamewar, ale chytil jsi
se dobre... :-D
Ne, myslel jsem to jen trochu stiplave, ale jinak uprimne. Pokud se te to
nejak vic dotklo, tak se omlouvam.

Tohle konkretne jsem nikdy nezkousel, ale to je pro me tim spis podnet,
abych to zkusil.

Mrzi me ze uz neni v Brmlabu nalada si nastroje spise vyrabet, nez kupovat.
Ale to je asi jen muj problem. ;-)

Toto neni uzavrena grantova diskuze, ale verejny "general purpose" talk. A
precti si prosim muj prispevek jeste jednou. Ja jsem nerikal nic o tom, na
co by se mely, nebo nemely pridelovat penize z grantu.
BTW... To bych si jako neclen nedovolil. ;-)

IMHO:
Tvuj pristup "ja jsem clen, ty ne, tak se nestarej co delam..." shledavam
lehce ofenzivnim, ale to rozdejcham. Vic me mrzi, uzavrenost takoveho
pristupu. Domnivam se ze sve projekty si nechces delat doma, v soukromi. To
bys asi nechodil do labu, ze. Takze si asi budes muset zvyknout, ze se obcas
nekdo zajima, co delas, jake mas pozadavky od ostatnich a bude to
komentovat... Obzvlast, kdyz se to probira verejne. ;-)

Verim, ze to byl jen ulet. Cau.
Blackhead