[Brmlab] Home automation - Z-wave vs ZigBee

Robert Vojcik robert at vojcik.net
Tue Mar 18 12:32:16 CET 2014

Samozrejme, ze ak sa clovek rozhodne si veci robit sam, musi si radu
veci vyriesit sam (ale casto vyrazne lepsie nez to zvladne vyrobca). Len
som ukazal moj nazor na vec.

Rovnake existuju uz cele riesenia automatizacie domacnosti so vsetkym co
k tomu je potreba. Vsetko je otazka toho co od toho clovek chce a kolko
je ochotny za to zaplatit.