[Brmlab] Project night - granty

George Blackhead blackhead at blackhead.cz
Tue Mar 18 12:05:11 CET 2014

BTW: @ USB analyzer

Jsem tu spravne v hackerspace mailing listu? Skoro to vypada jako DX
marketing ML...

Myslim si, ze muze byt docela cool a navic edukativni, udelat si vlastni,
OpenSource analyzer... Touto cestou jit nechcete?
Pokud jsem to spravne pochopil, chteli jste koupit 12Mbit verzi. Udelat neco
takovyho je preci jednoduche, takovehle rychlosti zvlada kde co. Nejvic
prace bude na SW, to je jasny, ale taky to nemuze byt buhvijak strasne...
Co vy na to?

Blackhead