[Brmlab] Home automation - Z-wave vs ZigBee

Tomislav Arnaudov sargonout at gmail.com
Tue Mar 18 10:48:14 CET 2014

samozrejme sa tato diskusia dostava do dvoch rovin

jedna je "hotovy produkt" co produkty ktore maju z-wave jednoznacne su a je
zabezpecena kopatibilita

druha je xbee a ostatne rf komunikacne zariadenia
(x)bee je standard postaveny na 802.15.4 samozrejme to ale nic nehovori o
kompatibilite modulov medzi vyrobcami
casto sa to pouziva ako buzzword

433MHz je kapitola sa ma o sebe
skor vhodna pre hackerov a bastlicov viz http://jeelabs.org/ ktory ponuka
aj sifrovanie a goupy a co ja viem co vsetko