[Brmlab] Home automation - Z-wave vs ZigBee

Robert Vojcik robert at vojcik.net
Tue Mar 18 10:05:09 CET 2014

Ja neviem mozno ze to bude offtopic ak som nepochopil temu tak sa
ospravedlnujem.

Ale ked som riesil ovladanie zasuviek na dialku najlepsim riesenim mi
prislo kupit si 433 Mhz vysielac/prijimac z ebay alebo z ciny (investicia
do 150 Kc).
Napriklad:
http://dx.com/p/433mhz-rf-transmitter-receiver-link-kit-green-221225

Nasledne som pouzival najlacnejsie spotrebice (zasuvky, vypinace,
stmievace, cidla teploty) pracujuce na 433 Mhz (ceny tiez radovo v 100
korunach), maju ich vsade mozne.

Co sa tyka samotneho softveru nieje problem si to nabastlit pripadne vyuzit
nieco hotove: http://www.pilight.org/

Z-wave a podobne mi prisli zbytocne drahe a obmedzujuce.

*Róbert Vojčík*
email: robert at vojcik.net
XMPP: robert at vojcik.net