[Brmlab] [Biolab] digestoř

Radek Pilar mrkva at mrkva.eu
Mon Mar 17 14:33:51 CET 2014

On 17.3.2014 14:07, Jakub Friedl wrote:
> - smrady z flexy urcite nejsou nebezpecnejsi nez "palim silikagel a
> neco z neho unika, taky me to prekvapilo, sorry"
Je ti jasné že silikagel je chemicky písek a zahříváním připálit v běžné
troubě prakticky nejde? A to co se uvolňuje z kotouče flexy je docela
svinstvo.

> - jsou nehody, kterym zabranit nelze. ale pokud prepojim pristroj,
> ktery musi bezet 24/7 a nepodivam se, zda opravdu bezi, tak to neni
> nehoda, ktere by se nedalo zabranit, ale nezodpovednost
Ne, je to nehoda. Nezodpovědnost by to byla kdyby to prostě vytáhnul a
dál neřešil.

Mimochodem, to vám ten teplota v tom mrazáku spadne teplota o 16K za
1.5h? To je nějak moc, ne?

> - nepochopil jsem tvuj komentar "smrady 1"
Do byl dotaz, zda některý chemický experiment negativně integragoval s
nějakým experimentem v biolabu.

Absenci reakce na téma "nehody" beru tak že chápeš že nehoda se může
stát každému (vč. tebe) a dál se k tomu vyjadřovat nebudeš. OK?