[Brmlab] [Biolab] digestoř

Radek Pilar mrkva at mrkva.eu
Mon Mar 17 13:46:53 CET 2014

taky se zapojím do flamewaru.
ad smrady 1:
a interagoval?

ad smrady 2:
byl jsi tam kdy SPECZ něco řezal flexou až to triggernulo kouřový
detektor? A podobných situací se najde víc.

ad mrazak:
Obě možnosti jsou špatně, pokud se ale jedná o nějaký HW problém, je
trochu nefér kvůli tomu jebat pinykho.
Na zásuvku samozřejmě kouknu. Fakt je, že nehody se stávají. Já to
chápu, ty bys mohl taky. A až z biolabu něco omylem uteče a sežere
vrátného tak slibuju že budu ten poslední kdo si bude stěžovat.