[Brmlab] Vyber prevodniku USB <-> TTL

speczCZ . specz.x at gmail.com
Thu Mar 13 10:38:23 CET 2014

Dost záleží na tom co s tím potřebuješ dělat. Když potřebuješ jen signály
RX a TX tak je ti v podstatě jedno co máš za převodník. Jakmile potřebuješ
signály pro řízení toku, je lepší si připlatit za slušnější převodník.
Osobně používám
http://www.aten.com/products/USB-&-FireWire/USB-Converters/USB-to-Serial-Converter~UC232A.html-
mám to na programování vysílaček, a ty jsou dost háklivý na kvalitu
použitýho převodníku. S blbym převodníkem tu vysílačku hrozně snadno
brickneš - a následný operace typu vyletovat flashku, nalejt do ní data v
ext. programátoru a vracet jí zpátky mi docela znechutily používání no-name
převodníků.
Možná ti dá ještě někdo další tip na osvědčenej převodník, ale v týhle
kategorii slušnějších převodníků cenový rozdíly imo budou v řádu
desetikorun ...