[Brmlab] [RFC] Expanze brmlabu - napady na vyuziti dalsi mistnosti

Peter Boráros peter.boraros at pborky.sk
Fri Mar 7 18:51:23 CET 2014

Ja viem tiez prispiet na provoz bio/chem-labu nejakymi drobnymi - povedzme
250-500/mes. - a pripadne lab vybavenim, co som nazhromazdil.. Sice som
nevidel priestory ale vraj su vyhovujuce, tak podme do toho. Prispevky

Pokial sa tam bude realizovat skladisko nejakeho narocneho vybavenia alebo
dokonca servre, ktore pre chem/bio lab budu nepotrebne, tak si svoje
prispevky este premyslim.. Jak je na tom makroskop? Vyuzijeme ho tam dole?

Silent lab sa obcas tiez hodi ale nerad by som tento priestor takto
oznacoval. Pokial tam maju prebiehat experimenty, tak asi nebudu prebiehat
v uplnej tichosti a bez obeti :)

-pB