[Brmlab] Whoop.de.doo se rozjíždí..!

Anna Maresova anamaresova at gmail.com
Wed Sep 25 08:50:48 CEST 2013

Vážení přátelé,

už tomu budou dva roky co jsem vám představila Whoop.de.doo - sadu
erotických pomůcek pro ženy a dívky.

Její osud vypadal velmi příznivě. Sada získala několik ocenění i značnou
pozornost v médiích, ale vize hotového produktu v té nejvyšší kvalitě se
zdála zcela nereálná. Neustále jste se mě ptali, kde se dá Whoop.de.doo
koupit.  Bylo mi vždycky líto, že musím odpovědět: "Nikde to *zatím* nekoupíte,
je to *zatím* jen návrh". Cítila jsem velkou zodpovědnost. Vůči vám, vůči
všem, kteří mi celou dobu pomáhali a nakonec i vůči Whoop.de.doo samotnému.

Vzala jsem to jako obrovskou výzvu a po ročních peripetiiích s investory
jsem se a rozhodla jít vlastní cestou a se svými kolegy a podporou přátel
jsem se pustila do intenzivní práce.

Stejně jako mě lákalo prolomit tabu v oblasti erotických pomůcek, tak jsem
chtěla vyzkoušet, jaké to je projít celým procesem od návrhu, přes výrobu
až po prezentaci a distribuci celého produktu a ten si hýčkat. Pohlídat si
každý krok, nedělat kompromisy (nebo co nejméně), zachovat nejvyšší kvalitu
a hlavně původní návrh. Zkusit to bez manažerů, marketingových firem,
distributorů a investorů. Neohlížet se na to jak se to dělá, nebo má
dělat. Neohlížet se na "výhody" masové výroby v Číně, ale využít toho, co Česká
Republika může v oblasti výroby nabídnout a také nejprve nabízet tam, kde
se nápad zrodil.

Dámy a pánové, je mi ctí vám oznámit, že Whoop.de.doo se v Podkrkonoší
(Silroc.cz) právě rodí. Během měsíce a půl vám představím a nabídnu první
produkt z celé sady - Whoop.de.doo Venušiny kuličky (mimochodem můj
nejoblíbenější:).

Navštivte právě spuštěné webové stránky:
*www.whoopdedoo.cz*<http://www.whoopdedoo.cz/>
* *a neostýchejte se poslat odkaz svým přátelům. Ti z vás, kteří chtějí
sledovat průběh (no vlastně příběh) Whoop.de.doo a vědět o spuštění
prodeje jako
první, neváhejte se zaregistrovat.

Děkuji za podporu a těším se někdy naviděnou!

Anna

anna maresova designers

www.annamaresova.com / www.whoopdedoo.cz / 00420 777 329 865