[Brmlab] Valna hromada, v poradi jiz sedma bude 2013-10-01 -- ERRATA ET CORRIGENDA

mrkva at mrkva.eu mrkva at mrkva.eu
Wed Sep 18 12:17:07 CEST 2013

Nad tímhle jsem přemýšlel, je dost lidí které to zajímá a dost lidí
které to otravuje. A oběma skupinám se nezavděčíte. Fakt je, že mě taky
trochu štve že se při zasedání rady je socroom nepoužitelný, na druhou
stranu si některé body rád poslechnu. A teď co s tím?

A non-text attachment was scrubbed...
Name: 0xE60DBF0D.asc
Type: application/pgp-keys
Size: 6452 bytes