[Brmlab] Valna hromada, v poradi jiz sedma bude 2013-10-01 -- ERRATA ET CORRIGENDA

mrkva at mrkva.eu mrkva at mrkva.eu
Wed Sep 18 04:48:10 CEST 2013

Hele, tohle je na trochu rozsáhlejší diskuzi (která se doufám rozpoutá
na VH, už by to fakt chtělo trochu pročistit vzduch).

IMO to není o žádné "hře na orgány sdružení", ale o pouhopouhé
praktičnosti. Při počtu ~50 členů už nemůže rozumně fungovat "přímá
demokracie", tedy že by o každé operaci (studentské slevy, přijímání
nových členů, etc.) rozhodovala VH (nebo její ekvivalent). Je to sice
možnost, ale předpokládám že by tu většinu lidí z té byrokracie asi brzo
jeblo.

Rada (a další orgány) IMHO existují jen z toho důvodu, aby se nemuselo
řešit výše uvedené - tedy si stejně jako IRL vybereme pár lidí kteří
budou rozhodovat za nás a hájit naše zájmy.

Nevěřím, že v současných (nebo ještě nedávno existujících) orgánech byl
někdo nezodpovědný nebo přímo se zlými úmysly. Ale narozdíl od politiky
na celostátní úrovni kde po volbách musíme 4 roky držet hubu a šoupat
nohama tady v případě že nám rada/předseda/revizka nevyhovuje svolat
mimořádnou VH a zvolit si orgány nové.

Takže bych se rád zeptal všech co si tu stěžují na přebujelost
byrokracie a podobně a tvrdí bůhví jak dlouho se ten problém nevleče -
proč jste proti tomu nic neudělali? Sehnat necelých 20 podpisů na
svolání VH a zvolit si nové orgány které vám budou vyhovovat víc přece
není takový problém, ne?

Borky - ano, vedení by měla být služba, ale máš tu 50 lidí, těžko se
zavděčíš všem. Buď nějak překousneš fakt že máš to vedení co si VH
zvolila a nebo GOTO předchozí odstavec. Já třeba jsem rád, že rada
spoustu věcí řeší naprosto veřejně a otevřeně, nakonec proto jsem napsal
na přední místa na hlasovací lístek na minulé VH duo jenda+niekt0 :)

Takže souhlas s první částí druhého odstavce - pojďme se na VH domluvit
jak chceme aby brmlab dál fungoval, a vybereme si předsedu, radu a
revizku podle toho.

Fuj, to jsem se zas rozepsal.
Mrkva