[Brmlab] [Rada] [valna hromada] zmena nazvu o.s.

TMA tma at jikos.cz
Tue Sep 17 19:44:49 CEST 2013

Ahoj.

On Tue, Sep 17, 2013 at 06:52:43PM +0200, Peter Boráros wrote:

>    Navrhujem zmenu nazvu nasho o.s. z brmlab, o.s. na CLUSTERFUCK, o.s. a
>    dalej navrhujem v tomto zmysle upravit stanovy zdruzenia.
>    Zdovodnenie:
>    Novy nazov lepsie vystihne aktivity a smerovanie nasho o.s.
>    ~pB~
Ke zmene nazvu je nutna zmena stanov. Ke zmene stanov se alespon 14 dni
predem musi vyjadrit Revizni komise. Revizni komise v soucasnosti
neexistuje a nemuze se tak vyjadrit. Na nejblizsi Valne hromade se bude
Revizni komise volit, takze uz na prespristi Valne hromade je mozne
zaradit tvuj navrh. Pote, co bude zvolena nova Revizni komise, muzes ji
predlozit svuj navrh a pozadat Radu, aby svolala novou Valnou hromadu,
pripadne muzes sebrat podpisy alespon tretiny clenu a svolat Valnou
hromadu sam.

Je mi lito, ale tvuj navrh na zmenu stanov nemohu na program jednani
Valne hromady zaradit pro nemoznost ho predat Revizni komisi.

S pozdravem,
--TMA