[Brmlab] dotaz ohledne upgrade pocitace, co ma cenu a co ne

czestmyr . czestmyr at gmail.com
Thu Sep 12 18:57:52 CEST 2013

Co se tyce SSD pod Linuxem, tak to funguje bez problemu. Aspon jestli
myslis samotny SSD (kombinovany stejne maji SSD transparentne jenom jako
nejakou cache, ne?). Mam jedno SSD v notebooku a jedu z nej, kdyz mam
notebook treba ve vlaku, abych nekurvil hlavni disk otresy. Rychlost je
uzasna, ale nejvic to poznas pri bootu, kterej stejnak delas jenom tak 1x
tydne. Na upravy fotek je asi fakt hlavni koupit vetsi pamet.

Jo, a kdyby jsi se nakonec prece jenom rozhodl pro to SSD, tak si vygoogli
na netu postupy, jak upravit svoji distribuci, aby ti programy jako Firefox
apod. nezapisovaly tak casto do cache. Plus tam jsou dalsi vychytavky jako
nejaky mountovaci flagy a tak. Sam uz si poradne nepamatuju, co vsechno
jsem si nastavoval.

Cestmir