[Brmlab] POLICE v Brmlabu!

Tomas Overdrive Petru tpetru at gmail.com
Thu Sep 12 16:16:50 CEST 2013

LOL.
Popravde nemyslel jsem, ze budu shanet neco, co by obsahovalo kovy, coz
mirne snizovalo vyber ale je pravda, ze jsem si tak nejak predstavoval,
ze to podobne i dopadne, kdyz Mladej rikal neco v tom smyslu, ze
"...Mrkva stejne nechce nic rozebirat."
Tak az zas bude po policich poptavka, uz mam aspon miry.

Pomahat a chrant!
~ Over

Dne 11.9.2013 22:12, mrkva at mrkva.eu napsal(a):
> Brm!
> S chido jsme dneska věnovali večer úklidu HV labu a myslím že další
> police dolů jsou k nepotřebě. IMHO by tam překážely a o moc věcí by se
> tam nevešlo, takhle se tam navíc dají ty VN experimenty provádět v rámci
> možností bezpečně.
> A o policii už zájem není vůbec :)

“Borders I have never seen one. But I have heard they exist in the minds of some people.”
  ―     Thor Heyerdahl

www...................http://overdrive.a-nihil.net
CellPhone.............00420-721-007-507
twitter...............https://twitter.com/#!/idoru23
GoogleTalk/Jabber.....tpetru at gmail.com
blog..................http://d8ofh8.blogspot.com
last.fm...............http://www.last.fm/user/overdrive23
GnuPG public key......http://overdrive.a-nihil.net/overdrive.txt
GnuPG key FingerPrint.072C C0AD 88EF F681 5E52 5329 8483 4860 6E19 949D