[Brmlab] Mixer pripojeny pres firewire

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Wed Sep 11 19:24:54 CEST 2013

  Ahoj!

  Poridil jsem firewire kabel a pripojil jsem s nim mixak k brmvidu;
na brmvidu jsem nainstaloval par balicku s "ffado" ve jmene.  Pokud se
na mixaku zmackne tlacitko s popiskem "firewire" a spusti se na brmvidu

	ffado-test-streaming -t 1

ozve se ton.

  Teoreticky bychom mohli z brmvidu hrat pres firewire nebo delat jine
triky, moje puvodni motivace byla mit moznost softwarove ovladat mixak
samotny.  Nevypada to ale zcela primocare (typu alsa mixer nebo
hejblatka ve ffado-mixer) a nemam cas si s tim dal hrat, chcete-li se
na to nekdo mrknout, smele do toho. :)

  Happy hacking,

	If I had more time, I would have written you a shorter
	letter.  -- Blaise Pascal