[Brmlab] POLICE v Brmlabu!

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Wed Sep 11 10:03:54 CEST 2013

  Ahoj!

On Wed, Sep 11, 2013 at 09:48:05AM +0200, Tomas Overdrive Petru wrote:
> Jedine, co bych chtel vedet, zda porad jeste plati moznost, ze bych
> nekomu zavolal, kdyz by byly a odvezly se.

  Pokud to nema byt odvoz na pockani z random mista v random cas,
myslim, ze se urcite nekdo odvozuschopny najde, zvlaste, pokud se lze
domluvit i po IRC. :) Kdyz se o tom naposledy mluvilo, nabidlo se par
lidi.

> Dalsi vec jsou rozmery, kterezto mi byly slibeny.

  Mrkva je posilal vcera se stejnym subjectem.

	If I had more time, I would have written you a shorter
	letter.  -- Blaise Pascal