[Brmlab] dotaz ohledne upgrade pocitace, co ma cenu a co ne

Rado1 rado at rado1.cz
Wed Sep 11 09:04:49 CEST 2013

Co s tym chces robit, ze chces SSD?
Ak chces robit s fotkami, ries pamat.
To, ako dlho sa ti bude otvarat gimp je ti u prdele.
Jasne, zalezi ti aj na tom, aby sa ti fotka neotvarala 3 sekundy ale
desatinu. Ale to potom nemozes mat taketo vstupne poziadavky.
(= chcem zachovat stary kram az do jeho smrti a nemam prachy na upgrade).

Tak isto neviem, co je u teba "praca s fotkami". U mna, ked robim
s 8Mpix fotkou a dostanem sa trebars k 15 vrstvam, chce to v gimpe
minimalne 2GB. So 4GB prestala praca v gimpe (pri zlozitych upravach)
byt zufala. A to mam asi horsiu grafarnu ako ty.

Moja rada je, na SSD sa vykasli. Kup RAM a novy spolahlivy HDD s primerane
velkou cache. Teda pokial mas stale ten limit 2kkc.

--
Rado1
rado (at) rado1.cz