[Brmlab] Jak postavit zdroj 90V 400mA constant current (na elektroforezu)?

Tomislav Arnaudov sargonout at gmail.com
Wed Sep 11 08:47:32 CEST 2013

to zapojenie s max1771 je tiez zaujmave a evidentne funguje
ovladanie napatia by sa dalo spravit digitalnym potenciometrom namiesto RV1
v schematu ( daju sa zohnat aj v DIL puzdre )
snimanie vystupneho napatia klasicky odporovym delicom
snimanie prudu zalezi na tebe ci chces high side alebo low side ...
low side je jednoduhsie na implementaciu das maly odpor k zemi a snimat
ubytok napatie na ADC nevyhoda je ze si
vytvoris "floating"ground a pokial potrebujes nieco merat musis s tym
pocitat
high side maly odpor na kladnej vetve a snimat ubytok napatia operacnym
zosikom ( nephirus nedavno bastlil high side current sensor )

Sargon