[Brmlab] POLICE v Brmlabu!

Jan Hrach jenda at hrach.eu
Wed Sep 11 04:01:20 CEST 2013

Počkat, to jsou jako fakt rozměry té místnosti (wtf wtf wtf) nebo to má naznačit využitelný prostor po odečtení dveří, zásuvky a vypínače?

Doufám, že to druhé. Koukal jsem na to asi deset minut a přemýšlel o tom, že mi ta místnost přišla celkem pravoúhlá a v rámci možností v ní platila Eukleidovská geometrie.