[Brmlab] Jak postavit zdroj 90V 400mA constant current (na elektroforezu)?

Tomislav Arnaudov sargonout at gmail.com
Wed Sep 11 01:47:28 CEST 2013

ja by som tieto linearne riesenia zakazal ... tieto afery kazdeho len
otravuju :P

pasky imo toto je to co potrebujes :
http://cds.linear.com/docs/en/datasheet/3482fa.pdf

ma to high side snimanie prudu a predpokladam ze pwmkom z procaku si
schopny ovladat aj vystupne napatie
tych 420mA co tam uvadzaju je maximum neviem ci sa ti to zrovna hodi na to
co potrebujes :-/

be good
Sargon