[Brmlab] AS/400

mrkva at mrkva.eu mrkva at mrkva.eu
Tue Sep 10 10:12:19 CEST 2013

Co se týká resetu hesla - teď jsem si s tím asi 2 dny hrál.
Do systému nemáme usera žádného, z defaultních tam je akorát QSECOFR a k
tomu nemáme heslo, je tam navíc jeden user (disabled).
Do DST máme usera 22222222 (heslo na papírku u stroje) a 11111111 (heslo
je překvapivě 11111111). QSECOFR je disabled.

Pokud nabootuju z CD tak si stěžuje že to není kompatibilní s tímhle HW,
ale netuším jestli to není nějaká protipirátská ochrana - origo CD to
nepřečetlo, tohle jsem musel přepálit.

Netuší někdo, jestli tam jsou ty hesla v plaintextu/cracknutelném hashi?
Jestli jo, možná by šlo dumpnout disky někam vedle (asi přes pásky) a
tam si to přečíst, případně pokud jsme schopni odhadnout adresu na disku
tak přečíst rovnou :)

K tomu resetu - údajně by měl existovat nějaký nedokumentovaný postup
jak to resetnout jen přes ten čelní panel. Nezkusí někdo zavolat IBM
support? :)