[Brmlab] Fwd: Bluetooth 4.0 LE sniffing

Jan Hrach jenda at hrach.eu
Mon Sep 9 21:14:03 CEST 2013

Ahoj,

osobně implementuji klienta na Bluegiga BLED113, což ale neznamená, že tomu rozumím víc než „co tam poslat za blob, aby to něco udělalo“. Sniffing to neumí.

V brmlabu máme softwarově definované rádio BladeRF. Nevím, jak to v BLE na L1 funguje (hlavně jestli se hopuje, případně jak daleko a jak rychle) - celé pásmo je 80 MHz (po 2MHz kanálech), BladeRF je široké 40 MHz. Taky nevím, jestli někdo implementoval demodulátor a dekodér - spíš ne. Byla by to zajímavá challenge :).