[Brmlab] Brmlab - Přednáška o patentech a autorském právu

Adam Heinrich konference at adamh.cz
Wed Sep 4 08:16:07 CEST 2013

Sice nejsem zamysleny prijemce dotazu, ale pro kraceni dlouhe chvile
doporucuji Espacenet (http://www.epo.org/searching/free/espacenet.html)
od European Patent Office, umi to sikovne vyhledavani a dokonce patenty
preklada (zaklad je prekladac od Google). Ve vyhledanych vysledcich muze
byt dobre rozlisovat mezi prihlaskami, patenty a dodatky k patentum
(research report, ...). Lisi se v poslednim pismenku (A, A1, B...)
jakehosi serioveho cisla, na webu je to hezky popsane.

Na strance EPO se da doklikat i k dalsim sluzbam, treba jakysi watchdog
patentu (nekoho muze zajimat zmena stavu, vlastnika, ...) - do urciteho
poctu je zdarma, staci se jen registrovat.

(Ale samozrejme jenom tohle nestaci, je potreba prozkoumat i jine
publikace nez patenty.)

A.