[Brmlab] Brmlab - Přednáška o patentech a autorském právu

Tomas Overdrive Petru tpetru at gmail.com
Wed Sep 4 00:10:41 CEST 2013

Ahoj,
jen jedna pripominka, protoze nevim, jestli budu schopen se dostavit, a
prednaska me zajima a to docela hodne, tak bych poproril, kdyz dojde na
Q/A, tak opakujte i otazku do mikrofonu. Bezne se stava, ze je slyset
odpoved, ale neni slyset dotaz.
Jen velmi zhruba si pamatuji, ze jsem se chtel zeptat na tyhle dotazy,
pokdu by je za me nekdo polozil, nepadne-li odpoved uz v prednasce
[nevim jak moc to bude jen pravo a jak moc to bude i praxe]:

Realna situace, pred kterou ted stojim:

/- mam material, ktery chci patentovat - jaky rozsah dokumentace je
nutny - kompletni technicka, prototyp? - kde presne je podchycen seznam
nalezitosti k patentum nytny//?//
//
//- jak njevodnej patenotvat - pokud vim, ma ten probehnout nejaka zmena
legislativy smerem k jednotnemu EU patentovani - kdy a jak se to stane,
co to znamena? ze pak bude stacit patentovat v EU pouze jednou a patent
bude zavazny pro vsecny EU zeme? //
//
//- jak udelat dnes patent s co nejvetsim pokrytim ochrany vlastnictvi,
kde presne takovou patentovou prihlasku podat?//
//
//- jaka je moznost dopredu nejak prozkoumat, zda patent ma sanci na
prijeti, pripadne, zda nekdo nema jiz podobny patent prihlasenm -
existuje nejaka verejne dostupna patentova databaze se sirokym pokrytim?
[tedy ne jen patenty tykajici se CR, ale napriklade EU/Asie/USA?]//
/

Dekuji za pripadne zastoupeni meho ja, pri pokladani techle otazek.
Pokud by nekdo mel zajem nejaky patent podat, rozhodne bych jej v tomhle
ohledu rad zastupoval, sveho casu jsem z techle veci delal na vysoke
zkousku, ale uz je to nejakych 15let, takze si rad celou problematiku
osvezim, pripadne mi to jako misto pro najake to komercni uplatneni,
neni to uplne trivialni [komerce se samo netyka BRMLAbu ;]

S pozdravem,
~ Over

Dne 3.9.2013 21:18, Marek Sebera napsal(a):
> Díky,
> přednáška je na prvním místě od 20:00, bude pořizován záznam a
> prezentaci si na místě zkopírujeme nebo ji pošlete jako odpověď na
> tento e-mail. Po přednášce je pravděpodobné že dojde na QA diskuzi.
> Informace jsou na stránce talknight (viz. minulý e-mail)
>
> Díky
> Marek

“Borders I have never seen one. But I have heard they exist in the minds of some people.”
  ―     Thor Heyerdahl

www...................http://overdrive.a-nihil.net
CellPhone.............00420-721-007-507
twitter...............https://twitter.com/#!/idoru23
GoogleTalk/Jabber.....tpetru at gmail.com
blog..................http://d8ofh8.blogspot.com
last.fm...............http://www.last.fm/user/overdrive23
GnuPG public key......http://overdrive.a-nihil.net/overdrive.txt
GnuPG key FingerPrint.072C C0AD 88EF F681 5E52 5329 8483 4860 6E19 949D