[Brmlab] Média a novináři zabývající se vědou: You are now unsubscribed

George Blackhead blackhead at blackhead.cz
Tue Sep 3 14:28:24 CEST 2013

IMHO je to skoda, protoze mi to neprijde jako SPAM, ale jako neco co muze
vsechny Brmlabaky zajimat. Tech nekolik jednotek emailu za rok mi neprijde
nijak obtezujici a navic me obcas obsah zaujme. Ale nechci s tim prudit...
Jen jsem mel za to, ze Brmlab je tu od rozsirovani zajimavych informaci z
oboru, kterymi se zabyva...-HAWK- :-)