[Brmlab] [BRMLAB] : [BRMzIN]

Tomas Overdrive Spider Petru tpetru at gmail.com
Tue Oct 22 18:28:35 CEST 2013

Ahoj,

omlouvam se, jestli jsem se nekde nekam mel zapsat, ze bych tedy tema
BRMzINu chtel zminit i dnes na meetupu, nedostal jsem se poradne ani na
IRC a na wiki jsem to v rychlosti nenasel. Takze tedy pokud stihnu
dorazit v rozumny cas na meetup, prosim pocitejte s tim, zebych tema
navrhnul a znova prednesl, mozna budu mit i par vecnych napadu, ktere me
dnes v noci nutili misto spani psat... tedy hledam spolupracovniky a s
Talpkou zatim pocitam. Udelal bych pak nejake sezeni mimo meetup pro
lidi, kteri by meli chut do toho jit... vic osobne zachvili.

Udelam i wiki jako projekt, kde zatim muzem shromazdit redakci, pripadne
zacit shromazdovat nejake podklady a temata. Kazda tlapka a jiny ud, se
hodi. Tak tedy kdo chcete, dejte o sobe vedet.

Zas jedna neucesana... posledni dobou pisu do mailinglistu jen v behu.
Zdar a silu,
~  Over

P.S. Mam podezreni, ze BTR by moh byt ilustrator, ale ne fotograf, i
kdyz, pokud to ma byt pro mladez... ;]

Jo a k predchozimu emailu jsem zapomel prilozit onen zminovany motivacni
obrazek... snad je CC, pac jsem jej ani nefotil, ani nemontoval, za
montaz muze Stick [aspon ten ji zverejnil n nyxu, za puvodni foto nevim ;]