[Brmlab] [BRMLAB] : [BRMzIN]

tvoje.tlapka tvoje.tlapka at seznam.cz
Tue Oct 22 13:01:35 CEST 2013

Juk, r(ekla bych z(e tohle je zatracene( dobrej nápad....  navíc by to
mohlo motivovat labáky de(lat ne(jaké projekty... co se soupu týc(e, tak
ten je dost na hovno... jo je fajn , kdyz( chci ne(kmu ne(co ukázat a
dávám mu k tomu komentár(.. ale kdyz( se na to dívá sám... tak kouká ale
c(asto z toho netus(í....  -- komentár( - text..  myslím si z(e
"obc(asník"/c(asopis ne(co jako je amaro, robot, a podobne( .. to je
dost fajn napad.. pr(idala bych tam i ne(co ze starého ABC.. tj. navody
na jednoduché experimenty.. promládez( .. tr(eba.. mohlo by to být
inspirativní a vyvolat v nich zájem o techniku místo píc(ovin... pr(ijde
mi leps(í mít návod na experiment nez( si stahovat obc(as pochybná videa
z TyTrubka a snaz(it se je napodobovat - proste( sekci pro
mládez(...     jo, líbí se mi ten nápad a s(la bych do toho.... tros(ku
tam vrznout ve(ci které se zmínily, az( uz( muadibovy rady, btrova
perverze c(i proste( zábava...  mixture of lifestyle / hackstyle /
technology / tutorialy-s(kolic(ky. what ever...

me( osobne( se to dost líbí..

++
tlapka

ps:jo, napad byl pro bbsku, dostupnout zkrze internet, dial up, prime
pripojeni mobilem, vysilackou... proste informacni etalon co jede i kdyz
by internet jak by rekl Sir Btr ,byl v pici :o))) mozna treba i
korespondecni bbsku .o))))))

~ hack and be loud ~