[Brmlab] [BRMLAB] : [BRMzIN]

Tomas Overdrive Spider Petru tpetru at gmail.com
Mon Oct 21 14:56:48 CEST 2013

Ahoj,

popravde je mi veskrze jedno, jaka platforma na to bude pouzita, jde mi
spis o obsah + aby forma byla pouzitelna pro psani --> pro cteni.
Pokud si na me nekdo najde chvili casu, a ukaze mi, jak se se soup.io
zachazi [potazmo jak je to s jmenem a heslem a pravy], tak bych to
zkusil a uvidime, jestli se to hodi, ale nemyslim si to.

Popravde se mi nelibi moc format blogu ve smyslu blogpsot.com /
idnes.cz, to uz je pak rovnou lepsi pouzivat wiki, ktere se udela nejake
hezke "newspaper-like" cssko [coz je mmchodem forma, ke ktere bych se
uchylil, kdyz by neprosel slozitejsi ale elegantnejsi a
representativnejsi navrh, ktery nasleduje].

Ma predstava:
=========
- BRMzIN by mel redakci ve smyslu redaktori, korektor, fotograf, grafik,
sefredaktor - na techle mistech se samozrejme muze stridat vic lidi, jen
myslim, ze sefredaktor bych byl ja + maxfx, protoze proste nekdo musi
celou vec drzet, samonosne to imho fungovat nebude
- Zin by mel uzaverku do kdy je potreba materialy dodat a pripravit do
formy pro tisk/pro net
- Zin by mel rubryky, obsah, ISSN [idealne]
- temata muzou vzejit jak z BRMLAbu sameho, tak z hlav lidi, kteri se
casopisu budou chtit venovat a ti pak se budou snazit je naplnit
aktivitou svou i oslovenych BRMLAbaku
- casopis by byl schopny i papirove podoby [treba i grant?], ta by mela
byt representativni a muze treba zahrnovat material sebrany za 1/4
[1/2?] roku
- elektronicka forma muze vychazte castej, pripadne byt obcasnik a
papirova by byla az jeji digest, vydani budou cislovana jak na kusy, tak
na poradove cislo vydani
- elektronicky by mela byt reprezentativni vic nez osobni blogisek
kazdeho z nas
- sily by se nemely tristit, ale naopak koncentrovat, kazdy si muze psat
kam chce, ale pokud bude mit neco, co se hodi do Zinu muze si to nechat
uverejnit "oficialnej"
- idealne by kazde cislo melo mit vlastni design, nebo by mel existovat
nejaky styl celkove, podle ktereho by se Zin dal snadno poznat
- elektronicky samozrejme bude citelny na vsech moznych cteckach
- kazde cislo pujde v pravy cas "predplatitelum" [samo pocitam s
CC-attrib licenci, i kdyz to je na diskuzi, pokud by nekdo nechtel tak
sirokou svobodu...]

Tedy vysledek by mel byt opravdu neco vic nez BLOG a neco mene nez
CASOPIS. Kdyz jsem byl mladsi, delalo se tohle o muzice, sf/f/horroru,
podivne pornografii a erotice. Byla to cele tak jako scena a skupiny
typu Brblab byly veskrze presne cilova i zdrojova komunita takovych Zinu.
Samozrejme bych byl pro nejakou spolupraci i s jinejma hacker space,
pripadne preklady atd. Jak bude cas. Neprehanel bych to s tim, jak casto
to bude vychazet, kvalita nad kvantitou.

POPROSIM: Tlapka, maxfx + kdokoliv, kdo se citi. Ozvete se prosim
emailem, domluvime se co a jak, kdyz uz mame podobne napady. Ostatni
prosim o komentare, ale spis ve smyslu "jak by to slo udelat" nez "jak
by to udelat neslo". Berte to tak, ze pokud to pujde, tak utrapy
organizace si beru nastarost ja, od vas chci jen... celej casopis ;]

S pozdravem,
~ Over

P.S.: sorr, pokud je text neusporadany, ted zrovna docela specham. z
toho duvodu davam pred JAKOUKOLIV jinou formou prednost emailu, protoze
ten me dostihne kdykoliv a kdekoliv a budu mit cas jej nejak zpracovat.
IRC budu resit, na tohle tema, az kdyz se bude domlouvat neco konkretniho.

On 10/21/2013 12:24 PM, Radka Haneckova wrote:
> ahoj,
> hezky napad.
> souhlasim s Ruzou - Soup jsem se uz pouzivat naucila, je to relativne
snadne, tim padem pristupne sirsimu okruhu zajemcu o prispivani.
> at uz nakonec vykrystalizuje platforma jakakoliv, mohu nabidnout
prispivani v podobe komiksu. na jakoukoliv grafickou praci kolem
platformy samotne bohuzel nemam casovou kapacitu.

> [...]
>
> Btw, obcas byvaly problemy s dostupnosti cele soup.io <http://soup.io>
> platformy a
> predevsim z tehle duvodu jsme zvazovali instalaci brmlab-soup na
> vlastnim zeleze (to pry ale nejde), pripadne migraci na jinou
> platformu .. to se nam ale afaik moc nechtelo, protoze jinak je soup
> vyhovujici nasim potrebam a problemy s dostupnosti v posledni dobe
> snad uz ani nebyly.
>
> [1] http://soup.brmlab.cz

> --
> http://chidori.or.cz
> "I was twenty-five and too old to be unusual."    James Watson, The
Double Helix

"Borders I have never seen one. But I have heard they exist in the minds
of some people."
  --     Thor Heyerdahl

www...................http://overdrive.a-nihil.net
CellPhone.............00420-721-007-507
twitter...............https://twitter.com/#!/idoru23
GoogleTalk/Jabber.....tpetru at gmail.com
blog..................http://d8ofh8.blogspot.com
last.fm...............http://www.last.fm/user/overdrive23
GnuPG public key......http://overdrive.a-nihil.net/overdrive.txt
GnuPG key FingerPrint.072C C0AD 88EF F681 5E52 5329 8483 4860 6E19 949D