[Brmlab] [BRMLAB] : [BRMzIN]

Radka Haneckova chidori at emptytriangle.com
Mon Oct 21 12:24:45 CEST 2013

ahoj,
hezky napad.
souhlasim s Ruzou - Soup jsem se uz pouzivat naucila, je to relativne
snadne, tim padem pristupne sirsimu okruhu zajemcu o prispivani.
at uz nakonec vykrystalizuje platforma jakakoliv, mohu nabidnout prispivani
v podobe komiksu. na jakoukoliv grafickou praci kolem platformy samotne
bohuzel nemam casovou kapacitu.

chido

2013/10/21 Pavel Ruzicka <ruza at ruza.eu>

> jak uz jsem psal na irc. maxfx chtel neco podobneho delat, mluvil jsem
> s nim o tom par tydnu zpet. pak tu bylo par napadu na bbs-ku (myslim
> ze tlapka, rainbof)
>
> Z toho sirokeho zaberu co si nadhodil se uz imo cast realizuje na
> brmlabim Soup [1]. Sice jsou tam vetsinou fotky a videa, ale co je imo
> nejdulezitejsi, nekteri brmlabaci jsou tam uz zvykli prispivat a obsah
> je puvodni. Jednodussi clanek v tom napises taky. U slozitejsich
> struktur (napr. hodne obrazku stridanych s textem) si uplne nejsem
> jisty zda to nejak rozumne na soup jde. Muselo by se zkusit.

> [...]

http://chidori.or.cz
"I was twenty-five and too old to be unusual."    James Watson, The Double
Helix