[Brmlab] [BRMLAB] : [BRMzIN]

Tomas Overdrive Spider Petru tpetru at gmail.com
Mon Oct 21 11:23:39 CEST 2013

Ahoj,

o weekendu me popadla takova podivna myslenka, ze by bylo mozna docela
zajimave vydavat obcasnik o BRMLAB related aktivitach. TMA rikal na IRC,
ze snad existuje nekdo dalsi, kdo uz o podobne veci uvazoval, procez
RUZA zahlasil, at si nejdive sezenem obsah, a az pak tomu dame formu
zinu, s cimz nemuzu nez souhlasit.

Tedy: existuje vubec nekdo, kdo by byl ochotny na necem takovem
spolupracovat? Vim, ze treba Jenda pise pro root+abclinuxu a rek bych ze
nemusi byt sam.

Idea: cely projekt by mel byt neco mezi lifestylovym casopisem pro muze
nad 25 let, kteri jeste porad ziji u rodicu + neco jako amaterske radio
+ rozhovory s cleny i necleny + trendy a napady [existujici projekty,
projekty na ktere nekoho shanime, slepe ulicky, meetup-taknight
digest...] + mimo BRMLAB volny cas a jeho roztodivna vyuziti [hledani
meteo sond, uceni deti pajet a programovat arduino, UBEX, trashdiving,
psani sf/f a spatene poesie...] + hlasky Muaddiba i vsech ostatnich +
comix[?] + bureaucracy + hack of the xYz

Rikal jsem si, ze kdyz se o BRMLAB zajimaji ruzne noviny a casopisy,
proc si neco takoveho neudelat sam.

Co potrebuju: spolupraci, tedy kdyz treba bych s nekym z vas/nas chtel
udelat rozhovor, tak by moh odpovidat, idealne vic jak jednoslovne. kdyz
nekdo bude mit neco, jako je treba prilozena fotka, tak aby mi takove
poklady shareoval. nejakej redakcni system na kterym to budu hostovat
[nejake napady?], misto, kde to budu hostovat [to by asi nemusel byt
problem], idealne grafika [Chido? kdokoliv dalsi?], fotografa....

MMchodem, kdyz by nahodou nekdo z bureaucratu byl schopen zjistit, co by
se muselo udelat proto, aby takova vec mohla mit ISBN/ISSN, bylo by to
uplne dokonale. Podarilo se mi nekolikrat proniknout do docela
zajimavych mist, diky tomu, ze jsem pouzival svou home-made "novinarskou
kartu" s tim, ze pisu o danem problemu clanek. Pokud by se tohle dalo
legalizovat a opravdu by z toho pak mohl byt clanek, mozna by to byl
docela hezky hack, co myslite?
V idealnim pripade by to nakonce mohlo obcas i byt papirove, ale musim
rict, ze to je zatim rozhodne mimo me organizacni schopnosti.

S pozdravem,
samozvany sefredaktor zatim neexistujiciho casopisu ;]
~ Over

P.S.: Pokud by treba nekdo mel nejaky dobry napad na smysluplnejsi nazev
nez BRMzIN + napad na logo, sem s tim!

--
“Borders I have never seen one. But I have heard they exist in the minds of some people.”
  ―     Thor Heyerdahl

www...................http://overdrive.a-nihil.net
CellPhone.............00420-721-007-507
twitter...............https://twitter.com/#!/idoru23
GoogleTalk/Jabber.....tpetru at gmail.com
blog..................http://d8ofh8.blogspot.com
last.fm...............http://www.last.fm/user/overdrive23
GnuPG public key......http://overdrive.a-nihil.net/overdrive.txt
GnuPG key FingerPrint.072C C0AD 88EF F681 5E52 5329 8483 4860 6E19 949D