[Brmlab] Studentske slevy

Nephirus nephirus at kerestes.cz
Wed Oct 16 23:31:20 CEST 2013

Brm,
toto bych rad vysvetlil a uvedl na pravou miru.

Platnost potvrzeni chceme kvuli tomu, ze link do bezneho IS skoly
(namatkou treba usermap cvut) existuje i po ukonceni studia. Ukonceny
student pak muze vypadat jako stale studujici, coz generuje velky neporadek.

Rozdil mezi confidential@ a rada@ je ten, ze rada@ dostava krome rady
jeste dalsi skupina lidi (napriklad revizka). Dulezite je, aby potvrzeni
doslo k rade, coz splnuji obe adresy.

Nevim, kde se vzalo, ze pozadujeme *oskenovane* potvrzeni. Staci, kdyz
je citelne a v digitalni podobe (aby se dalo snadno archivovat).

Hezky zbytek vecera (a dobrou chut, pokud prave obedvate),
Nephirus