[Brmlab] Studentske slevy

TMA tma at jikos.cz
Wed Oct 16 23:11:58 CEST 2013

Ahoj,

On Wed, Oct 09, 2013 at 05:03:01PM +0200, Nephirus wrote:
> zacal nam novy akademicky rok, coz znamena, ze nedavno expirovaly
> veskere studentske slevy. Pokud chcete mit slevu i nadale, staci zaslat
> aktualni potvrzeni o studiu (na rok 2013/14) na jiz znamou adresu
> confidential at brmlab.cz. Pokud jste tak jiz neucinili (a chcete slevu),
> ucinte tak prosim co nejdrive, na pristim zasedani rady budeme schvalovat.
>
> Happy hacking,
> Nephirus

Nephirus zapomnel zminit, ze nova Rada pozaduje, aby ze zaslaneho
potvrzeni bylo zretelne jasne, kdy mu skonci platnost. Narozdil od
predchozi rady, ve ktere byl zastoupen byrokrat je tento formalisticky
pozadavek novy. Nadale uz nestaci odkaz na studentsky informacni system.

Sam jsem byl vyzvan k doplneni. A adresa, kterou Nephirus zminuje take
neni ta uplne nejspravnejsi. Podle Paskyho je nutne to poslat na
rada at brmlab.cz.

Na dalsi omezeni byrokracie se tesi Vas nenavideny byrokrat,
--TMA

P.S. Obavam se, aby nebyla moje zadost zamitnuta, nebot pro porizeni
elektronicke podoby potvrzeni jsem pouzil fotoaparat misto pozadovaneho
scanneru, nemaje scanner po ruce. Drzte mi palce, aby pouziti zarizeni
nahrazujiciho scanner proslo.