[Brmlab] Mini_Indukcni_pec

Juraj Saksun juraj.saksun at gmail.com
Wed Oct 16 01:19:12 CEST 2013

Protože ta deska je dělaná na 12-48V ale pří 12V to nestojí za řeč.
Ono už 1,5kW je hodně slabá indukční pec, přemýšlel jsem že jestli by
se osvědčila tak bych koupil 3kW desku (víc už je problém utáhnout ze
sítě :-) ).
Jestli jsou ty podobné parametry opravdu podobné tak bych se někdy
mohl stavit a vyzkoušeli by jsme to.

jerry