[Brmlab] JVC zesilovač

tomtom.klima at centrum.cz tomtom.klima at centrum.cz
Tue Oct 15 17:10:22 CEST 2013

Ahoj,

hrozně nerad dělám z Brmlabu servisovnu, ale už jsem vysloveně zoufalý.

Mám krásný zachovalý poloprofícký zesilovač JVC VN-700, který ale nehraje. Nejdříve jsem stáhnul manuál z roku 1970, kde sice bylo všechno popsáno, ale ani důkladné oměření všech tabulkových hodnot nepřineslo výsledek. Poté jsem oběhl asi pět servisů ale nikde mi takovýto kousek nechtějí vzít. A tak jsem došel k tomu, že v Brmlabu přece musí být nějaký nadšenec do staré zvukotechniky.

Jestli je tedy někdo, kdo by (lépe za úplatu) byl schopen dát tu krabici do pořádku, dejte prosím vědět, a ostatním se omlouvám za spam. Díky moc!

Zatím