[Brmlab] Farba

Petr Baudis pasky at ucw.cz
Mon Oct 14 16:50:54 CEST 2013

On Mon, Oct 14, 2013 at 04:35:19PM +0200, JoHnY wrote:
> Ja naozaj nepotrebujem aby som to tam doviezol a potom zacali vsetci spekulovat a este bude na mna zle ze naco som to doviezol, ze to zabera miesto.

  To by mne popravde ani nenapadlo, ze by si nekdo mohl myslet. Konec
koncu se na zacatku threadu rainbof ozval, ze by ji asi vyuzil sam, tak
je to myslim win-win dovezt - bud ji vyuzijeme, nebo si ji nekdo vezme,
ale vdekem Te imho zahrneme v obou pripadech.  (Nejhorsi, co se muze
stat, ale imho ne tak pravdepodobne, je, ze ji vylejeme tady. :-)

	If I had more time, I would have written you a shorter
	letter.  -- Blaise Pascal