[Brmlab] System na zpracovani clenskych prispevku

Pavel Ruzicka ruza at ruza.eu
Fri Oct 11 11:59:41 CEST 2013

to my knowloedge ... skript parsujici maily uz afaik existuje, myslim ze
ho mel joe, mozna TMA, a pouzival se na nektere jednodusi ulohy (asi na
urovni statistiky cashflow), ktere vsak nedostacuji nasim potrebam.

Nasim potrebam by melo vyhovovat neco co umi pres FIO API sahnout do
banky, nasypat si to do db a pak nad tim kouzlit. Neco takto fungujiciho
mame slibene od tutchka, ktery to nekde pouziva.

ruza