[Brmlab] Nuclear Data Inc.

Jiří Kůrka kurkyn at tiscali.cz
Fri Oct 11 11:26:50 CEST 2013

Ahoj,
máme to ve firmě v Horních Počernicích, můžete se přijet podívat.
Po zapnutí monitor vypisuje zmatek.
Tady ještě posílám info, které k tomu zjistil kamarád:
"ND65 je základní jednotka spektrálního analyzátoru a jsou do ní
nastrkány ND575 ADC - očividně AD převodník, ND509 PAD ? podle výstupů a
ovl. prvků asi nějaký zesilovač pro AD a ND595 DSS - digitální
stabilizátor."
Posílám fotky
Firma Nuclear Data INC. byla koupena firmou Canberra http://www.canberra.com
a ta je nyní součástí koncernu AREVA - to jsme zjistil od člověka, který
v Nuclear Data kdysi pracoval. Pokud bude potřeba můžu firmu Canberra
kontaktovat.
Kniho, kde je údajně zmínka o scintilační komoře Tesla, budu mít příští
týden.

Díky za zájem, Jirka

--
Jiří Kůrka