[Brmlab] System na zpracovani clenskych prispevku

Michal Tuláček michal at tulacek.eu
Thu Oct 10 15:14:45 CEST 2013

do vikendu doufam poslu github odkaz na sve reseni v php, ktere pouzivam.
ten scraper z base48 je imho na transparentni ucet a nepouziva fio api. co
se tyce db, tak v zakladu je tabulka dat kopirujici data dosazitelna z
banky (typ transakce, castka, protiucet, vs, ks, ss, datum apod) a pak se
nad tim da pustit nejaky hook (ja mam takhle tabulku plateb, kde mam
ocekavane castky a k tomu vs a ss a proste testuju, zda se mi tohle
objevilo na uctu, ale to uz je na dalsi zpracovani, podstatne je, ze banka
je v tu chvili uz v nasi db)

-mt